Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları öncesinde futbolcular ve teknik heyete yönelik rutin sağlık kontrollerini başlattı. Sarı-lacivertli ekipte sezon öncesi programın ilk aşaması kapsamında teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip üyeleri ve bazı futbolcular kapsamlı sağlık taramasından geçti.
Yeni sezon öncesinde fiziksel durumların değerlendirilmesi amacıyla gerçekleştirilen kontroller, Medicana Ataşehir Hastanesi'nde yapıldı. İlk etapta teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve belirlenen futbolcuların sağlık taramaları tamamlandı.
Kontroller kapsamında sporculara öncelikle elektrokardiyografi (EKG) ve kan tetkikleri uygulandı. Ardından performans ve genel sağlık durumunu değerlendirmeye yönelik efor testi, akciğer fonksiyon testleri, kardiyak incelemeler ve radyolojik görüntülemeler gerçekleştirildi.
Kapsamlı Tetkikler Yapıldı
Sağlık taramalarının devamında futbolcular ve teknik ekip, ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji branşlarında ayrıntılı muayenelerden geçti. Sezon öncesinde olası sağlık risklerinin belirlenmesi ve oyuncuların fiziksel durumlarının analiz edilmesi amacıyla yapılan kontroller, planlanan program doğrultusunda tamamlandı.
Sağlık Kontrolleri Devam Edecek
Sarı-lacivertli kulüpte sezon öncesi sağlık taramalarının tüm kadroyu kapsayacak şekilde etaplar halinde sürdürüleceği öğrenildi. Kulübün programına göre, diğer futbolcuların ve teknik ekip üyelerinin kontrolleri de yarın devam edecek. Sağlık sürecinin tamamlanmasının ardından Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlıklarına tam kadroyla başlaması bekleniyor.
Kaynak: IHA
Spor, 2026.06.22 14:08