Cumhurbaşkanı Erdoğan 6 Şubat depremlerinin yıl dönümünde "Sözümüzü tuttuk" mesajı verdi. Cumhurbaşkanı Erdoğan açıklamasında "3 yıl gibi kısa sürede şehirlerimizi yeniden imar ve ihya ettik" ifadelerini kullandı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye'nin yüreğini yakan 6 Şubat depremlerinin 3. yıl dönümü dolayısıyla sosyal medyadan paylaşım yaptı. Cumhurbaşkanı Erdoğan paylaşımında, "3 yıl önce bugün yaşadığımız iki büyük deprem sebebiyle Rahmet-i Rahman'a kavuşan kardeşlerimizi unutmayacağız. Onların hatıralarını kalbimizde ve zihnimizde daima yaşatacağımıza, emanetlerine sahip çıkacağımıza, depremde yıkılan şehirlerimizi tekrar ayağa kaldıracağımıza dair milletimize söz verdik. Bugün Allah'ın izniyle bu işin altından kalktık, 3 yıl gibi kısa sürede şehirlerimizi yeniden imar ve ihya ettik. Sözümüzü tuttuk." ifadelerini yer kullandı.
3 yıl önce bugün yaşadığımız iki büyük deprem sebebiyle Rahmet-i Rahman'a kavuşan kardeşlerimizi unutmayacağız.
Onların hatıralarını kalbimizde ve zihnimizde daima yaşatacağımıza, emanetlerine sahip çıkacağımıza, depremde yıkılan şehirlerimizi tekrar ayağa kaldıracağımıza dair... pic.twitter.com/j9y7iwGhmT
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2026.02.06 10:15