Bursa'nın Orhangazi ilçesinde uzun süredir yapılmayı bekleyen yollar için bir tepkide Arapzade Mahallesi Muhtarı Caner Yalçın'dan geldi.
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Orhangazi'de Arapzade Mahallesi'nde özellikle Hastaneye giden uzun zamandır yapılmaması o bölgede oturan vatandaşların sürekli tepkisine neden olurken, aynı yolun ambulans güzergâhı olmasıda Hastaneye acil hasta ve yaralı götüren Ambulansları zora sokmaya devam ediyor.
Söz konusu sorun uzun zamandır devam ederken, Arapzade Mahallesi Muhtarı Caner Yalçın'da gelen şikayetler üzerine o noktalara giderek çektiği video ile yolların durumuna adeta isyan etti.
Yalçın yaptığı açıklamada, insan hayatının her şeyden önemli olduğunu vurgulayarak, "Araçların gördüğü zararı bir kenara bıraktım. Gencecik çocuklar motosikletlerden düşüyor, canları yanıyor. Bu çocukların da aileleri var. En önemlisi ise burası ambulans ve hastane yolu. Allah korusun, acil bir vakaya müdahale için giden ambulans burada sorun yaşarsa bunun hesabını kim verecek?" dedi.
Bursa Bölge, 2026.06.25 08:34