Pendik'te Konyaspor U-19 takımını taşıyan otobüs, TEM Otoyolu'nda seyir halinde bir kamyona arkadan çarptı. Kazada 3 kişi hafif yaralanırken, oto yolunun iki şeridi kısa süreliğine trafiğe kapatıldı.
Kaza, saat 15.10 sıralarında TEM Otoyolu Akşemsettin Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Konyaspor U-19 futbol takımını taşıyan kulüp otobüsü Samandıra Kavşağı'nda kamyona arkadan çarptı. İhbar üzerine olay yerine sağlık, polis ve itfaiye ekibi sevk edildi. Otobüste sıkışan şoför, itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı. 5 futbolcu, otobüs ve kamyon şoförü olmak üzere toplam yedi kişinin yaralandığı kazada TEM Otoyolu'nda iki şerit trafiğe kapatıldı.
Polis ekipleri tarafından kazaya ilişkin inceleme başlatıldı.
AÇIKLAMA GELDİ
Konyaspor'un resmi X hesabından yapılan paylaşımda, "Beşiktaş deplasmanı için İstanbul'a hareket eden U19 takımımızı taşıyan otobüsümüz bir trafik kazası geçirmiştir. Kaza sonrası araçta bulunan antrenörlerimiz, futbolcularımız ve destek ekibimizin genel sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilmiştir. Kazada bazı futbolcularımız tedbir amaçlı hastaneye kaldırılmış olup, hayati tehlikelerinin olmadığı yönünde bilgi alınmıştır. Otobüs şoförümüz Fevzi Öztürk ise kontrol amaçlı hastaneye sevk edilmiştir. Konyaspor Futbol Akademimize, sporcularımıza, antrenörlerimize ve camiamıza geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz" denildi.
Kaynak: IHA
Güncel, 2026.01.30 15:49