FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubu'nda Bosna Hersek ve İsviçre ile karşılaşacak A Erkek Milli Takımı, hazırlıklarını sürdürmek üzere Antalya'da kampa girdi.
Milliler, 23-26 Haziran tarihleri arasında Antalya'da çalışmalarına devam edecek. Hazırlık süreci kapsamında yoğun bir antrenman programı uygulanacak.
Öte yandan A Milli Takım'da Onuralp Bitim, yaşadığı sakatlık nedeniyle kadrodan çıkarıldı. Türkiye Basketbol Federasyonu tarafından yapılan açıklamada, milli oyuncuya geçmiş olsun dilekleri iletilerek en kısa sürede sahalara dönmesi temennisinde bulunuldu.
Kaynak: DHA
Güncel, 2026.06.23 17:36