Zerrin Özer, Haziran 2022'de çıkışıyla herkesi şaşırtmıştı. Müziği bıraktığını söyleyen şarkıcı, üç ay sonra "Dayanamıyorum" diyerek bu kararından pişman olmuştu. 65 yaşındaki sanatçı, borderline (kişilik bozukluğu) hastalığı olduğunu söyledi.
Bir kaç zamandır gözlerden uzak yaşayan Zerrin Özer, Haziran 2022'de müziği bıraktığını söylemişti: Kıymetli dostlatım mesleki kariyerimi kendi irademle noktaladım. Bu arada canlarıma açıklamalıyım ki sağlığım gayet iyidir. Hepinize, tüm canlarıma saygılarımı yolluyorum.
"SAKIN ÇOK KIZMAYIN"
Sanatçı, kararından üç ay sonra ise "Sizin Zerrin'iniz deli vallahi deli! Ney yapayım? Ben böyleyim... Sakın çok kızmayın olur mu?" diyerek geri dönmüştü. Ani karar değişiklikleriyle dikkatleri üstüne çeken ünlü şarkıcı, sağlık durumuyla alakalı şaşırtan bir açıklama yaptı.
"BIKTIM ARTIK"
Kişilik bozukluğu hastalığıyla mücadele ettiğini söyleyen Zerrin Özer, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Defolup gitmek istiyorum. Nasıl uçlardasınız; ben borderline'ım, ya sizler? Beni tanıyor musunuz! Bıktım artık. Beni yaftalamanızdan bıktım, bazı kuş beyinlilerden! Yeter, yeter be!" diyerek isyan etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2023.04.14 17:53