Bursa'nın İnegöl ilçesinde zabıta ekipleri okul kantinlerini mercek altına aldı.
Müşerref Muzaffer Samda İlköğretim Okulu'nda yapılan denetimlere katılan Belediye Başkan Yardımcısı Yusuf Şen, bütün okulların denetleneceğini söyledi. Şen, "Eğitime ve sağlığa önem veren bir belediye olarak, 2012-2013 eğitim öğretim döneminin başladığı şu günlerde öğrencilerimizin sağlıklı gıdalar yemeleri açısından kantinlere yönelik denetimler gerçekleştiriyoruz. Denetimlerimizi Zabıta Müdürlüğü ve Veteriner Hekimliği iş birliğiyle yapıyoruz. Her birinde 3 görevli arkadaşımızın yer adlığı 2 ekip halinde denetimlere çıkıyoruz" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.09.20 13:27