Yunanistan'ın teknik patronu Fernando Santos, hazırlık maçlarında alınan iyi sonuçlara rağmen oynanılan futbolu yeterli bulmuyor.
Dünya Kupası'nın orta şekerli ekiplerinden Yunanistan'ın teknik patronluğunu yapan Fernando Santos, öğrencilerinin sahada gerekli baskıyı kuramadığından şikayetçi.
Teknik adam, son olarak Bolivya'yı hazırlık maçında 2-1 yenmelerinin ardından yaptığı açıklamada, "Takımımızın gelişme gösterdiğini görüyoruz. Portekiz'e karşı yaptığımız maçın ilk yarısında pek iyi değildik. Ancak o maçın ikinci devresinden itibaren her maç biraz daha iyiye gittiğimizi görebiliyoruz." dedi.
Santos, pozitif konuştuğu kadar negatif yönlere de dikkat çekerken, "Ancak bizim canımızı sıkan bir sorun var. Eskisi kadar baskılı oynamıyoruz. Topu çalmakta ve rakibe yoğun baskı kurmakta zayıf kalıyoruz ve istediğimiz etkiyi gösteremiyoruz." ifadelerini kullandı.
Yunanistan, Dünya Kupası C Grubu'nda Kolombiya, Japonya ve Fildişi Sahilleri ile karşılaşacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.06.08 11:20