Adana'da 32 yaşındaki Savaş Serin'in, komşularının yıllardan beri kullanıldığı ancak kendi arsasından geçen yolun üzerine ev yapınca, sokak sakinleri perişan oldu. 97 Sokak'ta arsası bulunan Savaş Serin, buraya ev yaptırmaya karar verdi.
Serin, imar planına göre arsasına evini yapıp bitirdi, içinden yol geçen arsasını da duvar örerek kapattı. Duvarın örülmesi üzerine çevrede oturan vatandaşların yıllardır kullandığı 97 Sokak da çıkmaz yol haline geldi. Sokak sakinleri, "Yıllarca bu yoldan gidip geldik. Yol belediye tarafından asfaltlandı, evimizin su ve elektrik şebekeleri de bu yol üzerinden getirilip bağlandı. Şimdi ise, 3 tarafı bahçe ile çevrili evimizin yoluna ev inşa edildi. Ne yapacağımızı şaşırdık" dedi. Evlerine girebilmek için komşularının bahçesini ya da tarlaları kullanmak zorunda kalan sokak sakinleri, "Acil bir durum olduğunda evimize ambulans bile gelemiyor. Hastalarımızı sırtımıza alıp, ağaçların arasından geçiriyoruz" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2012.10.21 17:25