Osmaniye'de seyir halindeki otobüs alev alev yaparken şoförlerle birlikte araçta bulunan 26 kişi ölümden döndü.
Otobüs ve yol kenarındaki ağaçlık alana sıçrayan yangın kısa sürede kontrol altına alındı. Yangın saat 11.30 sıralarında Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) otoyolu Osmaniye yakınlarında meydana geldi. Mersin'den, Malatya'ya giden 52 yaşındaki Mehmet Çakmak yönetimindeki yolcu otobüsünün motor kısmı bir anda alev aldı. Dumanları fark eden şoför otobüsü emniyet şeridine çekerken, 23 yolcu ve 3 şoför açılan kapılardan kendilerini dışarı attı. Olay yerine çağrılan Osmaniye Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, otobüsü saran alevlere müdahale etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2012.09.28 16:19