Yoğun bakımda Rahmi Koç'a forma imzalayan Seba, "Çıkınca müzede nereye astığına bakacağım" dedi.
EFSANE Başkan Süleyman Seba yoğun bakımda yatarken bile Rahmi Koç'un forma imzalama isteğini geri çevirmedi. GATA'da tedavi gördüğü sırada Beşiktaş kongre üyesi olan Rahmi Koç, yakın arkadaşı Hasan Arat aracılığıyla Seba'ya bir Beşiktaş forması gönderdi. Koç, bu formayı Haliç'teki müzede baş köşeye asacağını da efsane başkana iletti.
BİR SÜLEYMAN SEBA DAHA GELMEZ
Arat, Koç'un bu isteğini Seba'ya iletince, Onursal Başkan, "Hastaneden çıkayım, Battal Durusel'le birlikte takımı alalım, dönemin futbolcuları ile beraber müzeye gidelim. Formanın nereye konulduğunu görmek istiyorum. Rahmi Bey'e de desteğinden dolayı teşekkür ediyorum" dedi. Bunu anlatan Arat, "Bir Süleyman Seba daha gelmez" dedi.
KARTAL GİBİ ÇIKTI
Koç Vakfı Amerikan Hastanesi'nde tedavi gören Süleyman Seba'ya, kalın bağırsak kitlesi nedeniyle dün operasyon yapıldı. Prof. Dr. Dursun Buğra'nın gerçekleştirdiği operasyonda, akrabası Prof. Dr. Ayhan Kızıl'ın da bulunduğu bildirildi. Kızıl, "Durumu çok iyi. Bir daha bu sorunu yaşamayacak" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.31 01:04