Alara Koçibey ile Mine Kalpakçıoğlu, yazın yaklaşmasıyla yoğun bakıma girdi. Avusturya'daki bir detoks merkezine giden sosyetikler, Türkiye'ye yenilenmiş olarak dönecek...
Cemiyet hayatının önde gelen iki ismi Alara Koçibey ile Mine Kalpakçıoğlu, yaz ayları yaklaşırken yoğun bakıma girdi. Sosyetik güzeller, geçtiğimiz gün soluğu dünyanın en önde gelen detoks merkezlerinden biri olan klinikte aldı. Avusturya'daki detoks merkezi, Madonna ve Victoria Beckham gibi dünyaca ünlü yıldızların da tercihi
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2016.04.07 12:08