Sarı-Lacivertliler'in Nijeryalı yıldızı Timsahlar'ın radarına girdi.
Bursaspor'un Teknik Direktörü Daum, eski takımı Fenerbahçe'den Yobo'ya takımında görmek istediğini yönetimi bildirince iki kulüp arasında seri görüşmeler yaşandı.
Habertürk'ün haberine göre; Nijeryalı oyuncu Sarı-Lacivertliler'den yıllık 2 milyon Euro kazanıyor ve bu paranın aynısını da Bursaspor'dan istedi. Bu rakam Yeşil-Beyazlı kulübe fazla gelince transfer yattı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.06 11:53