Başbakan Binali Yıldırım, Suudi Arabistan Dışişleri Bakanı Adel Bin Ahmed Al-Jubeir'i kabul etti.
Başbakan Binali Yıldırım, Suudi Arabistan Dışişleri Bakanı Adel Bin Ahmed Al-Jubeir'i Çankaya Köşkünde kabul etti. Kabul, basına kapalı gerçekleşti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2017.02.08 17:01