Her hafta esnaf ziyaretlerinde bulunan Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, bu hafta Erikli'de yeni hizmete giren Şaypa Alışveriş Merkezi'ni gezdi.
AVM'nin alt katı Şaypa Market olarak düzenlenirken, üst katta farklı markalara ait mağazaların yer aldığı alışveriş merkezi Erikli'ye yeni bir sosyal alan kazandırmış oldu. Şaypa Alışveriş Merkezi'ne giderek oradaki esnafa ziyarette bulunan Başkan Keskin, ruhsatlarını alan işyerlerine "Örnek İşyeri Belgesi" takdim etti. Keskin, Şaypa'ya, Minteks'e ve Tintini mağazaları sahiplerine teşekkür ederek, belgelerini teslim etti.
Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, Şaypa Alışveriş Merkezi'nin Yıldırım'a yeni bir soluk kazandıracağını belirterek, " Yıldırım yeniliklere açık bir ilçe her geçen gün biraz daha gelişerek sosyalleşiyor. Yıldırım'ın böylesi güzel atılımlara ihtiyacı var. Bizler de bugün ruhsat alarak, eksiksiz olarak iş yerlerini faaliyete sokan mağaza sahiplerine belgelerini takdim ediyoruz. Hayırlı uğurlu olsun" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.03.16 16:18