Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Bursa Eğitim-Bir-Sen yönetimi ve üyeleriyle iftarda bir araya geldi.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz iftar programına katıldı.
Bursa Eğitim-Bir-Sen yönetimi ve üyeleriyle iftarda bir araya gelen Yılmaz, yaptığı paylaşımda "Bursa Eğitim-Bir-Sen yönetimi ve üyeleriyle iftar sofrasında bir aradaydık. Rabbim birliğimizi, muhabbetimizi daim eylesin" ifadesinde bulundu.
Bursa Eğitim-Bir-Sen yönetimi ve üyeleriyle iftar sofrasında bir aradaydık.
Rabbim birliğimizi, muhabbetimizi daim eylesin. pic.twitter.com/XTByFlpttN
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.03.28 09:39