Yıldırım Bayezid, ölümünün 609. yılında dualarla anıldı.
Yıldırım Belediyesi'nin düzenlediği anma töreni, Yıldırım Bayezid'in yaptırdığı külliyenin bahçesinde yapıldı.
Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskinin ve çok sayıda vatandaşın katıldığı törende, Kur'an-ı Kerim okundu, dualar edildi.
Mehter Takımı ve Kılıç Kalkan ekiplerinin gösterilerinin ardından vatandaşlara pilav dağıtıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.07.06 16:47