TBL'de Fenerbahçe ve Galatasaray arasında gergin geçen 4. maç sonrasında sarı-lacivertli cephede tansiyon yüksek.
TBL'de Fenerbahçe ve Galatasaray arasında gergin geçen 4. maç sonrasında sarı-lacivertli cephede tansiyon yüksek. Fenerbahçe yönetiminin Abdi İpekçi'de oynanan 4. maç ile ilgili bir basın toplantısı düzenleyeceği bildirildi.
Fenerbahçe'nin resmi sitesinden yapılan açıklamalarda şu ifadelere yer verildi:
"Başkanımız Aziz Yıldırım ile Genel Sekreterimiz ve Basın Sözcümüz Mahmut Uslu, Beko Basketbol Ligi Final Serisi'nde yaşananlar ve Türkiye Basketbol Federasyonu ile ilgili geniş kapsamlı bir basın toplantısı düzenleyecek. Bu önemli basın toplantısı 12 Haziran Perşembe günü saat 14.00'te Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı 1907 Tribünü'nde gerçekleştirilecek."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.06.10 23:21