Elazığ'da açtığı büfe, zabıta ekipleri tarafından kaçak olduğu gerekçesiyle yıkılan 2 çocuk annesi 40 yaşındaki Mine Tekin, "Ekmek teknem gitti. İçim kan ağlıyor. Allah rızası için yardımını bekliyorum" dedi.
Çayda Çıra Mahallesi'nde 10 gün önce TOKİ Müdürlüğü'nün izniyle büfe açıp ekmek satışı yapan Mine Tekin'in büfesi, bugün kaçak olduğu gerekçesiyle zabıta ekipleri tarafından yıkıldı. Kendisi olmadığı sırada yıkılan büfesinin yerle bir olduğu gören Tekin, sinir krizi geçirince mahalle sakinleri tarafından sakinleştirilmeye çalışıldı.
Eşinin işsiz olduğunu belirten Tekin, büfesindeki kasasında 5 bin lira para bulunduğunu ancak paranın da yerinde olmadığını ileri sürdü. Tekin, "Bu mahalle yeni kuruldu. Ekmeğe muhtaç insanlar. Benim de sattığım zaten ekmek şu an bunun yasağı yok. Çocuklarıma ekmek yedireyim diye şurada ekmeğimi satıyordum. Çocuğum okuldan geldi eve gittim, 5 dakika içinde burayı darma duman etmişler. Büfe yıkılmış, dolaplarım yerlere atılmış, ekmeklerim yerlere saçılmış. Kendimi mi öldüreyim? Ne yapayım? Napalım biz şimdi? İçim kan ağlıyor. Yardımı bekliyorum, Başbakan sesimi duysun" dedi.
Zabıta ekiplerinin büfeyi yıkmalarına şahit olan mahalle sakini Hatice Çetin, "Büfeyi zabıtalar yıktı. Önce yolun kenarında durdular sonra kepçeyle çatıya vurdular. Zabıtalar kapıyı kırıp içeriden çatıyı yere attıktan sonra buzdolabı ve ekmek dolabını yere fırlattılar. Benim çocukları pencerede ağladılar, ağlaya ağlaya da okula gittiler. Benim bildiğim mal sahibine haber verilir ondan sonra yıkım yapılır. Mal sahibinin haberi olmadan yıkım yapılmaz. Mahallede ekmek alabileceğimiz tek yeri de yıktılar" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.04.04 18:48