BTSO Hüseyin Sungur Anadolu Lisesi öğrencileri ile öğretmenleri , düzenledikleri "Senin de bir dikili ağacın olsun" kampanyası çerçevesinde BTSO Eğitim Kampüsü alanına kendi imkanları ile temin ettikleri fidanları dikti.
Okulda başlatılan "Senin de bir dikili ağacın olsun" kampanyasına öğretmen ve öğrenciler kendi imkanları ile ağaç fidanlarını topladılar. Hüseyin Sungur Anadolu Lisesi Müdür Yardımcısı Nadir Al ve öğretmen Gülistan Agırman öncülüğünde toplanan çok sayıdaki ağaçlar, daha sonra öğretmen ve öğrenciler tarafından yurt ile okul çevresinde ağaç dikimi gerçekleştirildi. Temin edilerek dikilen ağaçlara sırasıyla toprak atılırken, hep birlikte can suyu verildi. Müdür Yardımcısı Nadir Al, öğrencilerle birlikte düzenledikleri ağaç dikme kampanyasının, daha yaşanabilir bir çevre için çalışmalara devam edeceklerini, öğrencilerle birlikte bu ağaçlandırma faaliyetini her yıl sürdüreceklerini söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.04.09 13:31