Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, Türkiye'de bir ilk olan "Tarım Cebimde Uygulaması" tanıtım toplantısında uygulamaya ilişkin açıklamalarda bulundu.
Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, Türkiye'de bir ilk olan "Tarım Cebimde Uygulaması" tanıtım toplantısında uygulamaya ilişkin açıklamalarda bulundu.
Bakan Kirişçi, uygulamanın her bakımdan yerli ve milli olduğunu vurguladı.
Bakan Kirişci uygulamaya ilişkin, "Tarım Cebimde Uygulaması, mobil cihaza indirilip açıldığında herhangi bir kayıt işlemi gerektirmeden ana sayfaya erişilebilmektedir" dedi.
Tarım Cebimde uygulaması ile çiftçiler alacağı desteği ve nereye ne ekeceği gibi soruların cevabına cep telefonu üzerinden erişebilecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2023.01.02 10:22