Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabı üzerinden yeni yılın ilk bebeğini paylaştı.
Yeni yılın ilk bebeği Hatay'da dünyaya geldi.
Bakan Koca'nın paylaşımı şöyle, "Hatay Defne Devlet Hastanesinde yeni yılın ilk bebeği doğdu. Fethiye ve Adem çiftini yürekten kutluyor, çocuklarının ülkemize ve insanlığa hayırlı bir evlat olarak yetişmesini diliyoruz. Nice, nice yeni yıllar göresin Muhammet Talha bebek."
Hatay Defne Devlet Hastanesinde yeni yılın ilk bebeği doğdu. Fethiye ve Adem çiftini yürekten kutluyor, çocuklarının ülkemize ve insanlığa hayırlı bir evlat olarak yetişmesini diliyoruz. Nice, nice yeni yıllar göresin Muhammet Talha bebek. pic.twitter.com/9uP5UA7rnp
-- Dr. Fahrettin Koca (@drfahrettinkoca) December 31, 2023
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2024.01.01 00:15