Yeni nesil konsol savaşında geride kalmak istemeyen Microsoft büyük ihtimal ile Xbox 720 olacak olan oyun konsolunu mayıs ayında duyuracak.
Thurrott'un belirttiğine göre Microsoft, aslında iki tane Xbox modelinin üzerinde çalışıyormuş ve ikincisinin kod adı da Yumo'ymuş. Bunun bir oyun cihazı olmadığı ve belki gelecekte görünebileceğini dile getiriyor.
Fiyatlara gelince, 300 ve 500 dolarlık abonelik modelinden söz edip, cihazda Blu-Ray'in yer alacağından bahsetmiş. Blu-Ray oynatıcının yeni Xbox'da yer alacağı ve yer almayacağına dair birçok söylenti çıkmıştı. Bakalım sonuç ne olacak?
Ve gelelim çıkış tarihine. Thurrott'a göre Microsoft, önümüzdeki Kasım ayında yeni Xbox'ı satışa çıkaracak. Mayıs ayındaki tanıtımın ardından, Haziran ayındaki E3'te yapılacak tanıtımı söylemeye gerek yok herhalde. Zaten analistler de, hem Sony, hem de Microsoft'un yıl sonuna doğru peş peşe yeni konsollarını çıkaracağını düşünüyor.
Haberin tüm detaylarını yeni gelişmelerle beraber buradan takip edebileceksiniz.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Teknoloji, 2013.04.09 13:51