Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bülent Arınç, "2015 seçimlerinden sonra başkanlık sistemine geçmeyi düşünüyoruz" dedi.
Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bülent Arınç, Kuzey Irak'tan yayın yapan Rudaw TV'ye konuştu.
Türkiye'de parlamenter sistemin bugüne kadar yarım yamalak uygulandığını söyleyen Arınç, "Halkın yüzde 52'sinin oyuyla gelmiş bir cumhurbaşkanı, adeta yarı başkanlık sistemine doğrudan geçmiş gibidir" dedi.
Başbakan Yardımcısı Arınç hükümet'in 2015 seçimlerinden sonra anayasayı değiştirerek başkanlık sistemine geçeceğini söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.08.17 09:44