18-24 mart tarihleri arasında kutlanan Yaşlılara Saygı haftası dolayısıyla Orhaneli Belediye Başkanı İrfan Tatlıoğlu ilçe de yaşayan 80 yaşının üstündeki vatandaşları evlerinde ziyaret ederek, uzun ömürler diledi.
Hasan YALÇIN/BURSADABUGUN.COM
BEBKA tarafından onaylanan "3 Bahar Yaşam Merkezi" projesi ile ilçede yaşamını sürdüren yaşlılara 3'ncü baharlarında güzel etkinliklerle, farklı bir ortam oluşturacaklarını açıklayan Tatlıoğlu, "Türk milletinin ulvi yapısıyla yaşamın her döneminde sadece yaşlılara değil, kendinden büyük tüm bireylere saygı duyduğunu, bu haftanın sadece bunu bir kez daha hatırlatmaktan ibaret olduğunu" belirterek, tüm yaşlılara sağlıklı ve daha nice güzel günler dilediğini açıkladı. Kendilerinin hatırlanmasından ve hediye edilen karanfil ile çikolatadan mutlu olan yaşlılar, nazik davranışı için başkan Tatlıoğlu'na teşekkür ettiler.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.03.26 09:19