Türkiye'de yaklaşık 17 milyon öğrenci, yarın karne alacak ve yarıyıl tatiline girecek.
15 Eylül 2014 tarihinde başlayan yeni eğitim-öğretim yılı, yarın iki haftalık ara tatile girecek. Yaklaşık 17 milyon öğrenci. Öğretmenlerinden karne alacak ve sömestr tatiline başlayacak.
Öğrenciler 9 Şubat'ta yeniden ders başı yapacak. İkinci dönem de 12 Haziran'da sona erecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2015.01.22 13:36