Bursa'da evi yandığı için karakola giden şahıs, polis tarafından "taahhüdü ihlal" suçundan gözaltına alındı.
Olay, merkez Osmangazi ilçesi Namık Kemal Mahallesi Metin Sokak'ta meydana geldi. Kızı Fatmanur'u (11) okula gönderen Hayrünnisa Y.(35), 1 yaşındaki oğlu Eren ile komşuya gittiği sırada çıkan yangın evini küle çevirdi. Olayın şokunu yaşayan genç kadın, Orhaneli ilçesinde pazarda çalışan eşi Harun Y.'a (38) haber verdi. Eve geldiğinde şoka uğrayan Harun Y, borcu nedeniyle "taahhüdü ihlal" suçundan arandığını unutup polise ifade vermeye gitti. Ancak yapılan kimlik kontrolünde arandığı
tespit edilen şahıs gözaltına alındı.
"Evimin yandığına mı, eşimin gözaltına alındığına mı üzüleyim?" diyen Hayrünnisa Y., 2 çocuğu ile dışarıda kaldığını, ne yapacağını bilemediğini belirterek vali ve yerel yöneticilerden yardım istedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.04.06 10:47