İSTANBUL'da kendilerini telefonda polis olarak tanıtarak 3 kişiden 50 bin lira para aldıkları tespit edilen iki kişi polis tarafından yakalandı. Şüphelilerin havale ettirdikleri parayı bankadan çekerken yakalandıkları öğrenildi.
Hatay'da yaşayan H.A.(46) adlı kadın kendisini telefonla arayan ve polis oldukları söyleyen bir kişinin hesabına para havale ettiğini ancak daha sonra dolandırılmış olduğunu anladığını söyledi. H.A.'nın polise yaptığı şikayet üzerine Asayiş Şube Müdürlüğü'ne ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.
Polisler, paranın havale edildiği Gaziosmanpaşa'da bulunan banka önünde önlem aldı. Parayı almaya gelen Metin E. (28) gözaltına alındı. Bu kişinin parayı alması için gönderdiğini söylediği Cüneyt K. (54) da yakalandı. Asayiş Şube Müdürlüğü'ne getirilen Metin E. ile Cüneyt K. suçlamaları kabul etmeyerek parayı başka bir arkadaşlarının isteği üzerine çekmeye geldiklerini söyledi.
Şüpheliler ifadelerinin ardından adliyeye sevk edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.04.25 13:48