13 Ocak 2014 tarihinde belli olacak Ballon d'Or ödülü öncesinde Barcelona'nın yıldız ismi Xavi Hernandez İspanyol basınına açıklamalarda bulundu.
İspanya La Liga ekiplerinden Barcelona forması giyen başarılı orta saha oyuncusu Xavi Ballon d'Or hakkında açıklamalarda bulundu.
"Bana sorarsanız, dünyanın en iyisi halen Messi, buna şüphe yok."diyerek açıklamalarına başlayan Veteran yıldız, "Ancak 2013 yılınınen iyisi kim diye sorarsanız, buna yanıt vermem zor olur. Messi'nin Ballon d'Or'u üst üste dört yıl kazanması da, oyları mutlakaetkileyecektir." dedi.
"ROBBEN RİBERY VE RONALDO..."
Değerlendirmelerine devam eden Barçalı oyuncu, "Bana kalsa ben yine Messi'ye verirdim. Çünkü o tek başına maçları çevirebilen bir oyuncu. Ama özellikle Ribery ve Cristiano da bu yıl müthiş işlereimza attılar. Ribery tüm kupaları kaldırdı. Ronaldo da harika bir istatistik yakaladı, birçok gol attı. Robben de bana göre en güçlüadaylardan. Eğer milli takımın kaptanı olsaydım oyunu önce Messi'ye, sonra Ribery'ye, ardından da Cristiano için kullanırdım."diyerek sözlerini tamamladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.18 23:43