Bayern Münih'in İspanyol oyuncusu, yeterince hızlı olmadığına yönelik eleştirilere espiri ile cevap verdi.
Bayern Münih'in orta saha oyuncusu Xabi Alonso, yavaş bir oyuncu olduğu için kendisini eleştirenlere espiri ile cevap verdi ve onların adreslerini talep etti.
Kariyerinde Dünya Kupası, iki Avrupa Şampiyonası kupası, iki Şampiyonlar Ligi kupası ve üç lig kupası şampiyonluğu yaşamış olan Alonso, yıllardır yavaş olduğu için eleştiriliyor.
Artık 34 yaşına gelen oyuncu, yaptığı açıklamada "Bana yavaş diyen kim? Bana isimleri ve adresleri verin!" diyerek espiri yaptı.
Yeterinde hızlı olmadığını kabul eden oyuncu, "20 yaşımdayken de çok hızlı bir oyuncu değildim. Şimdi de değilim. Aslında hiçbir şey değişmedi. Yaşımın ilerlemesi ile bu durumunda bir alakası yok. Bazı oyuncular 28 yaşında yaşlı gösterir bazıları 36 yaşında genç gösterir. Bir oyuncuyu sadece performansına bakarak değerlendirmelisiniz. Yaş bir kriter olmamalı." dedi.
Futbolcuların fiziksel durumlarındaki değişikliklerin farkında olacaklarını da sözlerine ekleyen Alonso, "Ben uzun süredir kendimi iyi hissediyorum. Bu yüzden üst seviyede oynamayı sürdürüyorum. Böyle hissetmeseydim, burada olmazdım." şeklinde konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.24 11:01