Wimbledon tek kadınlar final mücadelesinde Agnieszka Radwanska ile ABD'li Serena Williams kozlarını paylaşacak.
Wimbledon tek kadınlarda şampiyon bugün belli olacak. 3 numaralı seribaşı Agnieszka Radwanska ile 6 numaralı seribaşı ABD'li Serena Williams merkez kortta oynanacak finalde karşı karşıya gelecekler.
TSİ 16.00'da başlayacak ve NTVSpor'dan yayınlanacak mücadele özellikle Polonyalı raket için özel bir önem taşıyor.
Kadınlar tenisinin son yıllardaki başarılı isimlerinden biri olmasına karşın hiç grand slam zaferi bulunmayan Radwanska bugün korta ilk kez bu sevinci yaşamak için çıkacak.
Toplamda 13 grand slam şampiyonluğu bulunan Williams'a karşı aynı zamanda ilk grand slam finalini de oynayacak olan 23 yaşındaki tenisçi, bu sezon Avustralya'ya çeyrek finalde veda etmişti. 30 yaşındaki Williams ise son yıllarda düşüşe geçen kariyerini toparlamak için iyi bir fırsat yakalamış durumda. Deneyimli raket son olarak 2010'da Wimbledon'da mutlu sona ulaşmıştı.
Bugüne dek iki kez karşı karşıya gelen iki raketin Berlin'de 2008'deki mücadelesinden de, aynı sene Wimbledon'daki maçtan da ABD'li tenisçi 2-0'lık skorlarla galip ayrılmıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.07.07 10:14