TFF Süper Kupa'da birbirine giren Volkan Demirel ile Felipe Melo, Cumartesi günü TT Arena'da oynanacak derbi maç öncesi sert mesajlar verdi.
Milli maçlardaki hüsranın ardından tüm gözler Cumartesi günkü Galatasaray - Fenerbahçe derbisine çevrildi. Sabah Gazetesi'nde yer alan habere göre; Süper Kupa'da birbirine giren felipe Melo ile Volkan Demirel, karşılıklı göndermelerde bulundu.
VOLKAN: YİNE PROVOKASYON YAPMASIN
Galatasaray derbisinin ne anlama geldiğini hepimiz çok iyi biliyoruz. Her zamanki gibi Arena'ya kazanmaya gideceğiz. Sakatlığım tam olarak geçmedi ama ayağım kopsa da Galatasaray'a karşı oynamak istiyorum. Maç öncesi o malum şahsa bir iki şey söylemek istiyorum. Yine kalkıp da sahada provokasyon filan yapmasın. Akıllı olsun ve insanların sinirleriyle oynamasın. O pitbull umarım yaşananlardan ders almıştır. Almamışsa da gerekirse dersini yine veririz.
MELO: BREZİLYA SOKAKLARINDA BÜYÜDÜM
Volkan'ın benimle ilgili sözlerini ciddiye bile almıyorum. Çünkü ben profesyonel bir futbolcuyum ve sadece sahada konuşurum. Şunu söylemek isterim ki Volkan'ın bana karşı neden düşmanca duygular beslediğini gerçekten anlamıyorum. Bana ders vereceğini söylemiş. İşte buna gülerim. Ben Brezilya'da Volta Redonda şehrinin sokaklarında büyüdüm. Kimseden korkmam. Bana bulaşanı pişman ederim. Umarım derbi, centilmence geçer ve kazanan Galatasaray olur.
Kaynak: Radikal
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.10.15 10:36