Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Eskişehirspor, Avusturya kampı öncesi tesislerinde son antrenmanını yaptı.
Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Eskişehirspor, Avusturya kampı öncesi tesislerinde son antrenmanını yaptı.
Kırmızı-siyahlılar, teknik direktör Ertuğrul Sağlam yönetiminde, Eskişehirspor Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nde basına kapalı gerçekleştirilen antrenmanın ardından bir günlük izne çıktı.
Yarını dinlenerek geçirecek "Es-Es", 22 Temmuz'da yurt dışı kampı için Avusturya'nın başkenti Viyana'ya gidecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.20 18:22