Galatasaray'ın Danimarkalı stoperi Victor Nelsson, İstanbulspor'u 2-1 yendikleri mücadelenin ardından konuştu. Nelsson, "3 puanı aldık, bu konuda mutluyuz, önemli olan da buydu." dedi.
Süper Lig'in 15. haftasında Galatasaray ile İstanbulspor karşı karşıya geldi. Ali Sami Yen Spor Kompleksi'nde oynanan mücadeleyi ev sahibi Galatasaray, 2-1'lik skorla kazandı.
Galatasaray'ın savunma oyuncusu Victor Nelsson, İstanbulspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.
"3 puanı aldık, bu konuda mutluyuz"
Maçı değerlendiren Nelsson, "İlk yarıda iyiydik. Birçok pozisyona girdik. Hızlı oynamayı başardık. İkinci yarı daha iyi olabilirdik. İkinci yarı daha iyi olan taraf İstanbulspor'du. 3 puanı aldık, bu konuda mutluyuz, önemli olan da buydu. Ligdeki en iyi takımın yapacağı şey, iyi oynamadığı zaman bile kazanmaktır." dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.12.25 23:13