Aile Bakanı Fatma Şahin ile Kamer Genç arasındaki polemiğe CHP'li Aylin Nazlıaka da katıldı.
CHP Tunceli Milletvekili Kamer Genç'in, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Şahin'e yönelik, "Atatürk olmasaydı acaba hangi şeyhin kaçıncı karısı olurdunuz" sözleriyle başlayan tartışma
büyüyor. Bakan Şahin ile CHP'li Genç arasında yaşanan ve siyaseti geren diyalog, geçtiğimiz aralık ayında CHP Ankara Milletvekili Aylin Nazlıaka ile Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç arasında
geçen "kadın organı" polemiğini anımsattı. "Kürtaj" tartışması sırasında söz alan CHP'li Nazlıaka, "Hükümet vajina bekçiliği yapmasın" ifadesini dile getirmiş, Arınç da, "Öyle bir söz sarf ettiniz ki
yüzüm kıpkırmızı oldu. Yerin dibine girdim. Bir evli, bir bayan çocuğu olan milletvekili kendisiyle ilgili bir organını nasıl böyle açıkça konuşabilir" diye tepki göstermişti.
Arınç rencide etti
CHP'li Nazlıaka, süreci AKŞAM'a değerlendirdi. Nazlıaka şöyle konuştu: Arınç sözleri beni çok rencide etti. AK Partili kadın vekiller de Bülent Arınç'ın sözlerini iştahla alkışlamışlardı. Türkiye'nin
her yerinden beni destekleyen mesajlar gelirken, maalesef Şahin bir destek telefonu bile açmadı. Benim yaşadığım olayda duyarlı davranmayan, düştüğüm durumu yok sayan Fatma Hanım,
şimdi kalkmış kahramanlığa soyunuyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2013.04.30 10:27