Manchester United'ın yıldız futbolcusu, yeni teknik direktörlerine uyum sağlamakta güçlük çektiği yönündeki haberlere yanıt verdi.
Manchester United'ın Hollandalı yıldızı Robin van Persie, David Moyes ile birlikte çalışmaktan son derece memnun olduğunu söyledi.
Bilindiği üzere İngiliz medyasında son dönemlerde sıkça 30 yaşındaki futbolcunun Sir Alex Ferguson'dan sonra göreve gelen David Moyes'un antrenman metotlarına uyum sağlamakta güçlük çektiği iddia ediliyordu.
De Telegraaf'a açıklamalarda bulunan golcü futbolcu, "David Moyes ile birlikte çalışmak harika. Kendine has bir stili ve metotları var. Bu da benim oldukça hoşuma gidiyor. Sezon öncesi kamplarında çok sıkı çalıştık. Bunun bize büyük katkı yapacağını biliyoruz. Takım içinde çok iyi bir atmosfer var." dedi.
Moyes'un oyunculara çok yakın olduğunu anlatan van Persie, sözlerine şöyle devam etti: "Her rakibi çok sıkı bir şekilde analiz edip bize anlatıyor. Bu sezon başarılı olacağımıza inanıyorum. Geçen sezonki şampiyonluğa rağmen halen başarıya aç olmamız bizim için büyük bir avantaj."
Zorlu bir fikstürle sezonu açan Moyes'un ekibi ilk üç lig maçında 4 puan toplayabilmiş ve transfer sezonunda da sessiz kalarak son günde Marouane Fellaini'yi kadrosuna katabilmişti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.05 15:58