İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, gece yarısı yine tweet attı.
Vali Mutlu, gece saat 02.00 sıralarında yazdığı tweette ''İstanbul'da 3 gün içinde 3 belediye otobüsü ile 1 itfaiye aracını yakan PKK'nın "Barışçı Ateşi" panik ataklar halinde sürüyor.Ateşi zararlı.'' diye yazdı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.06.09 07:41