BURSASPOR Divan Kurulu Başkanı Kadir Şankaya ve yönetim kurulu üyeleri, yeni göreve başlayan Vali Münir Karaloğlu'nu makamında ziyaret etti.
Vali Karaloğlu, ziyarette, "Pazar günü Beşiktaş gibi önemli bir takımla oynuyoruz. İnşallah Bursasporumuz bu mücadeleyi kazanır ve başarılarını devam ettirir" dedi.
Kadir Şankaya ise Vali Münir Karaloğlu'na "hayırlı olsun" ziyaretinde bulunduklarını söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.13 16:21