Bursa Valisi Şahabettin Harput, Hakkari'de 6 asker ile 2 korucunun şehit olduğu terör saldırısında yaralanan Jandarma Komando Er Erhan Yakut'a geçmiş olsun ziyaretinde bulundu.
AK Parti Bursa Milletvekili Hüseyin Şahin ve Kaymakam Aziz İnce ile birlikte Gazi Yakut'u evinde ziyaret eden Vali Harput, ziyaretin ardından gazetecilere açıklamalarda bulundu. Gazinin kahramanlık öyküsünü gururla dinlediğini ifade eden Vali Harput, "Erhan Yakut'un, 'Şehit olmam önemli değil. Terör örgütü kendi paçavrasını asmak istiyordu, bizler onlar için mücadele verdik. Biz o paçavrayı görseydik, asıl o zaman üzülürdük. Var gücümüzle mücadele ettik. İyileşip görevime geri döneceğim' sözleri beni çok duygulandırdı" dedi.
"DEVLETİN DUYARSIZ KALDIĞININ SÖYLENMESİ HERKESİ ÜZER"
Gazi babası Cengiz Yakut'un oğlunun otobüsle gönderilmesine tepkili olduğunun hatırlatılması üzerine Vali Harput, "Teferruat üzerinde takılıp ana meseleyi kaçırmamak gerekir. Gazi için İnegöl'deki yetkililer, onu aldırmak için özel araç ve ambulanslar hazırlamışlar. Gazi Erhan'da ailesine bir an önce kavuşmak için otobüse binerek, Bursa'ya gelmiş. Olay bundan ibarettir. Devletin bu konuda duyarsız kaldığının söylenmesi herkesi üzer" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.08.08 19:22