Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, resmi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Uludağ Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Topluluğu Başkanı Mehmet Mikail Bayındır ve beraberindeki üyelere nazik ziyaretleri için teşekkür etti.
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, resmi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Uludağ Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Topluluğu Başkanı Mehmet Mikail Bayındır ve beraberindeki üyelere nazik ziyaretleri için teşekkür etti.
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi;
"Uludağ Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Topluluğu Başkanı Mehmet Mikail Bayındır ve beraberindekilere nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum."
Uludağ Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Topluluğu Başkanı Mehmet Mikail Bayındır ve beraberindekilere nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum. pic.twitter.com/mdxSuEmgtH
-- Mahmut Demirtaş (@mahmutdemirttas) May 2, 2024Bursa Bölge, 2024.05.02 11:42