Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, Twitter hesabından Kocaeli'nde başlayacak su projesi için 370 milyon lira ayrıldığını açıkladı.
Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, Twitter hesabından Kocaeli'nde başlayacak olan su projesi için 370 milyon lira ayrıldığını açıkladı.
Vahit Kirişci'nin paylaşımı şu şekilde:
İhsaniye Barajından, Kocaeli'nin Gölcük ve Karamürsel ilçeleri ile bu iki ilçe arasındaki sahil şeridinde yer alan yerleşimlere sağlıklı içme ve kullanma suyu sağlayacak, 370 milyon TL bedelli projemizi başlatıyoruz.
İhsaniye Barajından, Kocaeli'nin Gölcük ve Karamürsel ilçeleri ile bu iki ilçe arasındaki sahil şeridinde yer alan yerleşimlere sağlıklı içme ve kullanma suyu sağlayacak, 370 milyon TL bedelli projemizi başlatıyoruz.
Hayırlı, uğurlu olsun. pic.twitter.com/5J4V6geXTP
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2023.04.07 10:11