Kahramanmaraş'ta jandarma tarafından oluşturulan yol kontrol noktasında uyuşturucu ile yakalanan 6 kişi gözaltına alındı.
Kahramanmaraş'ta İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, uyuşturucuyla mücadele kapsamında kent girişinde yol kontrol noktası oluşturdu.
Burada durdurulan araç ve içerisindekilerin üstlerini arayan ekipler, toplam 18 gram metamfetamin ele geçirirken, 6 kişiyi de gözaltına aldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2019.06.01 23:49