Bursa Emniyet Müdür Ali Osman Kahya ve Uludağ Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kamil Dilek öğrencilere öğütler dolu bir mektup yazdı ve bu mektubu her öğrenciye gönderdi.
Mektupta, "Toplumun refahı, ekonomik ve sosyal gelişiminin sağlanmasını destekleyecek olan üniversiteler, gençlerimizin mesleki açıdan üstün, sosyo-kültürel açıdan donanımlı, kararlı ve azimli bireyler haline getirilmesinde, dolayısıyla ülkemizin gelişmesinde önemli rol oynarlar. Bursa Uludağ Üniversitesini kazanarak, benzerlerinden ayrıcalıklı olma başarısını gösterdiğiniz ve eğitim-öğretime hak kazandığınız için sizi kutluyor, başarılı bir öğrencilik dönemi geçirmenizi diliyoruz. Uludağ Üniversitesi ve Bursa İl Emniyet Müdürlüğü, eğitim sürecinizde gerekli olan huzur ve güven ortamını sağlamak adına, günün her saatinde, duyarlı bir hizmet anlayışı içinde görevlerinin başındadır. Sizin, her türlü sorununuzu paylaşmaya, çözüm yolları aramaya hazır olduğumuzu, bizi her zaman ulaşabileceğiniz bir yakınınız, ailenizin bir ferdi olarak görebileceğinizi bilmenizi isteriz. Hiç çekinmeden, tüm samimiyetinizle görüş ve önerilerinizi aktarmanız bizleri mutlu edecektir. Bizim için gerçekten değerlisiniz. Sorunların çözümüne, görüş ve önerilerinize açık, akademik bir bakış açısı ile sorunları çözüme kavuşturma gayreti içerisinde olacağız. Sizi yüksek bir azim örneği sergileyerek geleceğe attığınız böyle bir adımdan dolayı kutlar, sağlık ve mutluluk içerisinde başarılı bir öğrenim yaşamı dileriz" denildi.
Diğer yandan Uludağ Üniversitesi'ni yeni kazanarak kayıt yaptırmak isteyen öğrencilere Bursa Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polis Merkezi ekipleri Kahya Ve Dilek'in mektubunu ve güvenlik önlemlerinin yer aldığı broşürleri verdi. Polisin kurduğu standı ziyaret eden öğrenciler, polisin tavsiyelerini dikkatle dinledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.09.13 14:29