Doğu Perinçek'in kanalında canlı yayında ilginç ayran muhabbeti...
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın "Bizim milli içkimiz ayrandır" açıklaması bir anda günün konusu haline geldi. Bu açıklamanın ardından Ulusal Kanal'da program yapan gazeteci Ceyhun Bozkurt'un hazırlayıp sunduğu 'Medyanın Avukatı' programında ayran açılımı yapıldı.
"KANAL ÇALIŞANLARI AYRAN DEVİRDİ"
Gündeme ilişkin haberlerin değerlendirildiği programın son bölümlerinde reji stüdyoya ayran gönderdi. Bir anda şaşkına dönen Ceyhun Bozkurt gülerek, "Ulusal Kanal çalışanları Başbakan'ın sözünün dinlemişler, ayran gönderdiler" dedi.
"AYRANIMIZA SAHİP ÇIKALIM"
Gazeteci Mehmet Bozkurt ise, "Yüzlerce yıllık ayran 'içki' oldu. Ayranımıza sahip çıkalım" diyerek canlı yayında ayranı içti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Medya, 2013.04.28 13:26