Bursa'nın Uludağ Gümrük Müdürü Hüseyin Şanverdi'nin liderliğinde, Uludağ Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğü, 26 Ocak Cuma günü saat 09:30'da Atatürk Anıtı'na çelenk sunma töreni düzenledi. Çelenk sunma töreninin ardından Uludağ Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğü binasında devam eden etkinlikte, başarılı çalışmalarından dolayı çeşitli kişilere plaketler verildi
ŞEYMA POLAT / BURSADA BUGÜN
Bursa'nın Uludağ Gümrük Müdürü Hüseyin Şanverdi liderliğinde, Uludağ Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğü, 26 Ocak Cuma günü saat 09:30'da Atatürk Anıtı'na çelenk sunma töreni düzenlendi. Bu anlamlı etkinlik, Dünya Gümrük Günü'nü kutlamak ve uluslararası ticarette gümrüklerin önemine vurgu yapmak amacıyla gerçekleştirildi.
Törene, sektörün önde gelen isimlerinin yanı sıra gümrük ve dış ticaret alanında faaliyet gösteren birçok kurumun temsilcisi katıldı.
Atatürk Anıtı'na sunulan çelenk töreninin ardından Uludağ Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğü binasında devam eden etkinlikte, başarılı çalışmalarından dolayı çeşitli kişilere plaketler verildi.
26 Ocak Dünya Gümrük Günü'nün kutlandığı etkinlik, sektördeki iş birliği ve dayanışmayı pekiştirirken, gümrük ve dış ticaret faaliyetlerinin daha da gelişmesine yönelik önemli adımların atılmasına vesile oldu.
Bursa Bölge, 2024.01.26 17:29