Uludağ'da kar az olmasına aldırmayan kayak severler, güneşin altında kar keyfini yaşadı. Acemi kayakçıların ağırlıkta olduğu Uludağ'da kayanlar, düşenler ve çocuklar renkli görüntüler oluşturdu.
Mesut DEMİR-Ersel NALBANT-Adem GÜR/BURSADABUGUN.COM
Uludağ'da kar az olmasına aldırmayan kayak severler, güneşin altında kar keyfini yaşadı. Acemi kayakçıların ağırlıkta olduğu Uludağ'da kayanlar, düşenler ve çocuklar renkli görüntüler oluşturdu.
ACEMİ KAYAKÇILAR ULUDAĞ'DA
Yılbaşı yaklaşırken beklenenin altında kar olduğuna dikkat çeken kayak severler, "Güneşin olması nedeniyle kar ve kayak keyfi güzel oluyor. Karın az olması biraz dezavantaj ancak kayakta acemi olanlar için ideal bir kar var. Manzara çok güzel, hava çok soğuk değil" dediler.
ULUDAĞ'DA DAHA FAZLA EĞLENCE MEKANI OLMALI
Uludağ'da yılbaşını geçirmek isteyenler de 31 Aralık'ta kar yağmasını çok arzu ettiklerini ifade ederek, "Yeni yılda başta sağlık olmak üzere birlik, beraberlik, kardeşlik ve herkese bol kazançlı bir yıl diliyoruz. Uludağ'da en büyük sıkıntı, eğlence yerlerinin çok az olması. Otellerde yemek yiyip, yatıyoruz, ve karda günü geçiriyoruz. Uludağ'da eğlence yerlerinin daha fazla olmasını istiyoruz" diye konuştular.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.12.25 12:16