11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, görevini yeni Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a devrettikten sonraki ilk gününü Eyüp'te geçirdi. Gül, ziyaretlere ilişkin 2 fotoğrafı twitter hesabı üzerinden takipçileriyle paylaştı.
Abdullah Gül, ilk fotoğrafa, "Sivil hayatımın ilk Cuma namazını Eyüp Sultan Camii'nde kıldım", ikincisine de "Sonrasında Pierre Loti'de arkadaşlarımızla beraber olduk" notunu düştü.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.08.30 00:49