Türkiye Seyahat Acenteleri (TÜRSAB) Güney Marmara Bölge Temsil Kurulu Başkanı Murat Saraçoğlu, 8 Ekim 2022 tarihinde bölge temsil kurulu seçiminin yapılacağını açıkladı. Seçimde yeniden aday olacağını da bildiren Saraçoğlu, sürece ilişkin detayları Bursada Bugün ile paylaştı.
FADİME NİSA SAYAR / BURSADA BUGÜN
8 Ekim 2022 tarihinde yapılacak olan Türkiye Seyahat Acenteleri (TÜRSAB) Güney Marmara Bölge Temsil Kurulu seçiminde yeniden aday olacağını ifade eden Murat Saraçoğlu, mevcut yönetim kurulunun yanı sıra turizm sektörünün paydaş kurumlarından aldığı olumlu geri dönüşlerin de etkisiyle yola devam edeceğini belirtti.
"YENİ DÖNEMDE DAHA BÜYÜK PROJE VE HEDEFLERLE YOLUMUZA DEVAM EDECEĞİZ"
İlerleyen günlerde seçim sürecine dair proje tanıtım toplantısının da yapılacağını aktaran Saraçoğlu, şöyle konuştu;
"Yönetim kurulumuzun vermiş olduğu destekle beraber başkanlığa devam etme kararı aldık, tekrar seçimlere gireceğiz. Meslektaşlardan da oldukça güzel yeni bildirimler alıyoruz. Memnuniyetlerini ifade ediyorlar, onlar da tabii yolumuza devam edip etmeme açısından bizim için önemli bir kriter oldu. Önümüzdeki günlerde elbette bu program takvimini de sizlerle paylaşacağız. Kaldığımız yerden devam edip yeni dönemde artık projelerimizi büyüterek daha büyük hedefler koymaya başlayacağız. Bunu icraata dönüştürmek için de önce genel kurulumuzu bitirip sonrasında yolumuza devam edeceğiz."
"SİNERJİYİ KAYBETMEK İSTEMİYORUZ"
TÜRSAB Güney Marmara Bölge Temsil Kurulu'nun faaliyetlerinden de söz eden Murat Saraçoğlu, başkanlık görevine seçildiği 2019 yılından bu yana yapılan bazı çalışmaları aktardı.
3 yıllık süreç içerisinde, turizm sektörünün en çok yara aldığı dönem olan pandemi dönemini başarılı bir şekilde yönettiklerini ifade eden Saraçoğlu, en önemli kazanımlarından birinin ise meslek içi birlikteliği sağlamak olduğunu belirtti;
"TÜRSAB Güney Marmara Kurulu olarak, göreve geldiğimiz ilk günden bugüne kadar oldukça güzel etkinlikler ve aktiviteler yaptık. Burada mesleki birlik ve beraberliği sağlamak en temel görevimizdi. Önce bunu sağlayıp sonrasında o birliktelikten aldığımız güçle yolumuza devam ettik ve Bursa'yı hem mesleki anlamda hem de turizm değerleri açısından önemli bir noktaya taşıdık. Pandemi gibi ağır bir süreçten geçtik. Pandemi, turizm sektörünün en fazla etkilendiği alanlardan biri oldu. İnsanlar işsiz kaldı, acenteler kapandı, uçaklar kalkmadı. Yani en fazla yara alan sektörlerden bir tanesiydi turizm. Bizim bu süreci gayet iyi yönettiğimizi düşünüyorum. O krizden çıktıktan sonra da yaklaşık 1 yıldır sektöre tekrar bir hareketlilik geldi. Biz paydaşlarımız ve kamuyla beraber hem Bursa için hem meslektaşlarımız için hem de sektörümüzün gelişimi için ortak çalışmalar yapıyoruz. Bu sinerjiyi kaybetmek istemiyoruz. Aslında bu sinerjinin alevlenmesini sağlayan da TÜRSAB'dır. Tüm bu gelişmelerden aldığımız güç ve motivasyonla beraber üyelerimizin de katkılarını alıp yolumuza devam edeceğiz inşallah."
BAŞKA ADAY VAR MI?
TÜRSAB Güney Marmara Bölge Temsil Kurulu seçimi için yapılan başkan adaylığı başvuruları hakkında sorduğumuz soruya ise Murat Saraçoğlu, şöyle yanıt verdi;
"Resmi olarak başka aday yok. Bazı arkadaşlarımızın yönetime girmek için belli talepleri var. Ama resmi bir adaylık başvurusu yok şu ana kadar."
"BURSA'DA DEĞİŞİM SÜRECİNİ BAŞLATAN EKİBİZ"
"Dün de Genel Başkanımız Firuz Bağlıkaya'nın katılımıyla, TÜRSAB bütününde Güney Marmara Bölge Temsil Kurulu'nun 3 yıllık faaliyetlerini değerlendirdiğimiz bir toplantı gerçekleştirdik. Günlük konuşmalar yapmıyoruz, orta ve uzun vadeli planlar yapıyoruz. Genel Merkezimizle de iyi ilişkilerle devam ediyoruz. Zaten biz, Genel Başkanımızla Bursa'da değişim sürecini başlatan ekibiz. Değişime ve yolumuza devam edeceğiz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2022.09.20 17:29