5G projelerinin Türkiye'nin bilişim ihracatını 3'e katlaması planlanıyor.
GTENT Yönetim Kurulu Üyesi İlhan Bağören: "Türkiye'de 5G için senede 3 milyar dolarlık bir pazardan bahsediyoruz. Biz bunun en az yüzde 50'sini hedefliyoruz Şu anda Türkiye'nin bilişim ihracatının senede 2-3 milyar dolar olduğunu düşünürseniz biz bunu (5G ihracatı ile) 3'e katlamayı hedefliyoruz" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Teknoloji, 2022.03.02 10:50