Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, Türk Telekom'daki kamu hisseleriyle ilgili olarak piyasanın şartlarına göre hareket edeceklerini söyledi. Yıldırım, "Yakın vadede geri kalan yüzde 25'in özelleştirilmesi gündemimizde değil" dedi.
Bakan Binali Yıldırım, CHP Kırklareli Milletvekili Turgut Dibek'in PTT Kanunu görüşmeleri sırasında PTT'nin vatandaşlardan hizmet bedeli almasıyla ilgili sorusuna yazılı olarak yanıt verdi.
YÜZDE 6,5'İ DAHA BORSAYA
Yıldırım açıklamasında şunları söyledi: "Türk Telekom'un yüzde 55'i evet, blok satışla Oger Telekom'da, yüzde 31,6'sı kamuda, yüzde 13 küsuru da borsada işlem görüyor. Yüzde 6,5'in bu sene içerisinde tekrar borsaya, halka arz edilmesi yönünde bir kararımız var. Piyasanın şartlarına göre hareket edeceğiz. Yakın vadede geri kalan yüzde 25'in özelleştirilmesi gündemimizde değil. TCDD'de, PTT'de Telekom'dakine benzer bir işlem, bir yapılanma düşünmüyoruz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2013.07.29 09:22